Justin i Amanda, mladi par ovisnika o opijatima, ulaze u ustanovu za odvikavanje u bolnici Acadia u Bangoru u Maineu. Pratimo njihov napredak i donosimo stručni komentar bolničkog administratora Scotta Farnuma.