Posljednje krstarenje
POSLJEDNJE KRSTARENJE prati prvo veliko izbijanje zaraze virusom COVID-19 izvan Kine: na kruzeru „Diamond Princess“. Preko snimki putnika i posade promatramo pojavu klasnih podjela dok svijet propušta priliku obuzdati virus.