Gabby i Myrna pridružuju se ostalima u spasilačkoj misiji, a Diane pomaže skupini na jedini način koji zna – nenamjerno. Naposljetku stjerani u kut, odmetnici se suočavaju s izborom – hoće li umrijeti kao pojedinci ili preživjeti kao grupa?