U flashbacku vidimo koji su zločini i prijestupi doveli Grega i Gabby na rad za opće dobro, dok se Gabby danas bori sa svojim demonima. Harmonija je narušena kada troje iz grupe otkriju torbu s novcem u stropu mjesne zajednice.