Sedam neočekivanih odmetnika iz vrlo različitih društvenih slojeva započinje služiti kaznu društveno-korisnog rada čisteći i renovirajući napuštenu zgradu. Ali čini se da je prava kazna to što moraju trpjeti jedni druge.