Myrna se pita što bi sa svojim životom kada je organizacija koju je osnovala, Bristolski kolektiv pravde, naizgled odbije. Dok se Christianovi neprijatelji upuštaju u igru mačke i miša s visokim ulozima, donosi se odluka o misterioznoj vreći s novcem.