Pink Panther ponovno napada
U četvrtom filmu o Pantheru bivši šef inspektora Clouseaua bježi iz ludnice i prijeti da će uništiti svijet ako nespretnog detektiva ne eliminiraju.
U četvrtom otkačenom filmu o Pantheru bivši šef inspektora Clouseaua bježi iz ludnice i prijeti da će uništiti svijet ako nespretnog detektiva ne eliminiraju. Stoga desetak zemalja šalje svoje najbolje atentatore da učine upravo to!