U svojoj misiji da ponovno inspirira Joela, Sam regrutira mali tim da joj pomogne te otkriva novo potencijalno mjesto za zborske probe. Poslije, u ljubičastom party-autobusu, Sam shvaća koliko je daleko stigla.