Julio Torres: Moji omiljeni oblici, ep. 1
U svojoj prvoj humorističnoj seriji Julio Torres istražuje svoje omiljene oblike, uključujući trokut, samosvjesni kaktus i čokoladicu Ferrero Rocher.