Nakon iznenađujuće novosti u vezi s njezinim nedavnim poslom, Sam mora procijeniti svoj sljedeći korak. Triciin i Charityn radni odnos postaje kompliciran, a posjet Mary Jo na rehabilitaciji otkriva neke teške obiteljske istine.