Nakon što pastor Deb sazove neplanirani sastanak, Joel se priprema za najgore i odmah mu izbije opaki osip na vratu. U škripcu s novcem, Sam nalazi kreativno rješenje za nadolazeću berbu kukuruza, a poslije se suprotstavlja Ricku.