George Lopez: Nije do mene, do tebe je
Jedan od najpopularnijih američkih komičkih glumaca, George Lopez, glumi u svome prvom HBO-ovu solo specijalu: stand-up izvedbi pred punim auditorijem Nokia Theatrea u Los Angelesu!