Lil Rel Howery: Ja sam rekao što ste svi mislili
Za svoj drugi HBO-ov stand-up specijal, Lil Rel Howery vraća se kući u Chicago kako bi podijelio iskrena gledišta o slavi, očinstvu i terapiji.