Finale sezone. Tijekom jednog ključnog mjeseca, Issa, Molly i Lawrence suočavaju se s odlukama koje utječu na njihov posao i osobni život, pri čemu svatko razmišlja hoće li prihvatiti novu budućnost ili se osvrnuti na prošlost.