Tenzije rastu tijekom Derekove i Tiffanyne večere. Molly ponovno razmatra svoju budućnost nakon što je prisiljena pomiriti se sa svojom romantičnom stvarnošću. Issa pokušava ispraviti stvari s Friedom.