Ljubavni parovi
Liječnica je usamljena jer joj je suprug radom opsjednut kirurg. Ona započinje aferu s mlađim muškarcem koji ima vezu s mladom voditeljicom vremenske prognoze. Djevojka i kirurg se pak i sami spletu...