Našavši se bez auta, Issa je dočekana s razočaranjem dok se drži popisa. Molly se brine zbog važnog prijateljstva dok prihvaća nešto novo. Lawrence doživi grubo buđenje na poslu nakon što predstavi svoju aplikaciju.