Sarah Silverman: Mi smo čudo
Oštroumna Sarah Silverman ostvarila je solistički stand-up debi na HBO-u u ovom specijalu rezerviranom za odrasle izvedenom u klubu „Largo“ u Los Angelesu. Silverman pokazuje da se ne boji ispitati granice komedije.