Nakon što je dobila ponudu svog idealnog mjesta za nastup, Deborah se sprema izaći na pozornicu za snimanje. U međuvremenu, Ava odvaguje problematičnu gažu, a Jimmy saznaje da mu klijente krade ljuti neprijatelj.