Dok Deborah jedva čeka iskušavanje novog materijala na turneji, Ava se boji potencijalnih negativnih posljedica njezina eksplozivna e-maila. U međuvremenu, dok Jimmy pokušava riješiti probleme, zbog tekuće situacije s Kaylom oboje završavaju u kadrovskoj.