Ava se pokušava priviknuti na novi stil života dok Deborah nastavlja raditi na materijalu na turneji – uz različit uspjeh. U međuvremenu, ljut zbog iznenadne praznine u životu bez Wilsona, Marcus donosi ishitrenu odluku.