Deborah je sve frustriranija jer njezinu novom materijalu nedostaje iskre,a Kiki, Ava i njezina mama Nina, koja ju je došla posjetiti, izvode je u ženski izlazak. Dok se Ava pokušava ponovno povezati sa svojom majkom, Deborah prihvaća neočekivano društvo.