Nakon što sazna da se parfem kojim se dugo koristila više neće proizvoditi, Deborah neočekivano skreće s puta te se ponovno susreće sa starom prijateljicom komičarkom Susan. U međuvremenu, Kayla iznenađuje Jimmyja iskazujući se na poslu.