Izbor
Slučajni susret sa ženom njegovih snova nadahne Rockyja da prestane živjeti online i da nađe ljubav uz pomoć aplikacije za upoznavanje. Gumball i Darwin pomažu Rockyju da se snađe u zeznutom svijetu internetske romanse.