Vaza
Kad joj dojade ružni darovi bake Jojo, Nicole potakne djecu da uzmu stvari u svoje ruke i „slučajno“ razbiju užasnu vazu koju je dobila. No kad je Gumball, Darwin i Anais pokušaju uništiti, otkriju da je vaza opornija nego što se čini.