Konzola
Kad Gumball dobije na dar ukletu konzolu za videoigre, Elmore je zarobljen u fantastičnom svijetu igre. Gumball, Darwin i Anais moraju se probiti kroz grad i razmrsiti tajne svoje nove virtualne stvarnosti.