Lozinka
Kad ostanu bez interneta, Gumball saznaje da Wattersoni već godinama kradu wi-fi od susjeda Robinsona. Pokušavaju živjeti bez interneta, ali život bez njega je pretežak, pa Gumball i Darwin hakiraju lozinku gospodina Robinsona.