Krumpir
Tijekom ručka s Idahom Darwin odluči prestati jesti krumpir iz solidarnosti sa svojim komp-irom. No riješiti se opsesije omiljenom mu hranom teže je nego što je mislio, pa mu Gumball pomaže da pobijedi svoju žudnju za ugljikohidratima.