Euforija Posebna epizoda 2. dio: Jules
Dramska serija Euforija vraća se s dvama specijalima. Prvi prati Rue (Zendaya) i njezinu proslavu Božića. Drugi prati Jules (Hunter Schafer) tijekom božićnih blagdana dok razmišlja o godini iza sebe.