Nakon što se njegov otac Ethan ozlijedi u padu, Nucky koristi tu priliku kako bi obnovio svoj stari dom. Tijekom posjeta bolnici Jimmy se sprijateljuje s veteranom Richardom Harrowom čija će se iznimna moć percepcije pokazati jako korisnom.