Nakon što je drsko opljačkan jedan od njegovih šefova gradskih četvrti, Nucky odlučuje pritisnuti Luckyja Luciana. Ohrabrena Margaret suprotstavlja se Lucy u trgovini haljina te nakon toga prihvaća Nuckyjevu ponudu da joj pomogne.