Kraj prve sezone. Nucky i Atlantic City spremaju se za promjenu na izborni dan, Torrio uspostavlja dogovor između dva neprijatelja koji će imati velike posljedice, a Jimmy razmišlja o svojoj budućnosti, baš kao i Margaret, agent Van Alden i Eli.