Xingov svijet
Ben, Gwen i djed Max su na putu u potrazi za prekrasnim mjestima, no Ben ne prestaje igrati igrice. Samo ga neočekivani povratak Xinga može vratiti u akciju i naučiti da je stvarni svijet jednako važan kao i virtualni!