Ljepljiva zabava
Ben potpuno ignorira Gwen kad ga ona odvede u igraonicu. U međuvremenu, Frightwig tjera Zomboza da se vrati životu kriminalca, nakon što ovaj postane klaun za zabave. I Ben i Zombozo moraju naučiti da prijatelje ne bi smio ignorirati!