U divljini s Timom
Tim Tennyson ide u močvaru Okefenokee vidjeti rascvjetalu orhideju, što se događa jednom u sto godina. Ali planove im kvari Tim Buk-Tu koji pokušava snimiti što uzbudljiviju novu emisiju čime ugrožava rijedak cvijet i sve ostalo u močvari.