Brzina zvuka
Tim Tennyson sudjeluje u prvoj vožnji najbržeg vlaka na svijetu, Sonivlaka, no nakon što se pokaže da je kondukter zapravo Lord Decibel, Ben mora preusmjeriti njegov plan ako želi spasiti obitelj i putnike u vlaku izvan kontrole.