Dan za kostime
Tim Tennyson uživa na najvećoj konvenciji u gradu, ali kad nespretan zaposlenik trgovine s kostimima u skladištu trgovine nađe kacigu koja mu djeluje poznato i isproba je, Ben se suočava s povratkom starog neprijatelja u novom obliku, Forever Knighta!