Animorfoza
Dok Tennysonov trio iskopava fosile dinosaura u Badlands, Ben nije svjestan da su se Vilgax i dr. Amino udružili kako bi ukrali vanzemaljski DNK iz Omnitrixa, ali nakon što je izvađen, Vilgax dvaput prevari svog kolegu negativca.