Sretan put
Na prvoj plovidbi broda Pettigrew, Ben se ne bori samo s morskom bolešću, već i sa Steamom Smytheom koji svojim mehaničkim stvorenjima nastoji potopiti Pettigrew jer je zamijenio parobrod.