Vrijeme snova
Bena muče noćne more koje se ponavljaju i koje mu remete san, no ne želi to priznati Maxu i Gwen, a kad shvati da iza svega stoji Zombozo, mora prihvatiti pomoć Maxa i Gwen da bi ga zaustavio.