Carstvo noćnih mora
Ben završi kod zubara zbog karijesa, a dan mu dodatno pogorša zloban mađioničar Hex koji upotrijebi hvatač snova da bi ostvario strahove našeg junaka te ih obojicu prenese u carstvo noćnih mora.