Udruženi superzlikovci
Kada Vilgax zatraži pomoć od Zomboza da izgradi divovski hipno-mehanizam za hipnotiziranje cijelog svijeta, Ben mora preispitati svoju strategiju ako želi pobijediti tim super-zlikovaca.