Lucas Hood, bivši zatvorenik i vrsni lopov, preuzima identitet šerifa u ruralnom gradiću u Pennsylvaniji, gdje bježi od osvete mafije i ponovo susreće Carrie, svoju bivšu ljubavnicu i partnericu u zločinu.