Sticky Space Race/The Big Ice
Zee's super sticky slime spills on Zee and MacBarm, leaving them stuck together. Then when Marwyn runs out of ice, the Martians send a giant hunk of ice. All goes well until the ice starts sliding towards the skyscraper!