Pull Together/Lift Up and Lift Off
Ranger Nat is stuck at the bottom of the crevice, but the problem grows when Mecha Abby also gets stuck. Then, Zee is ready to launch his rocket into space, but when the launchpad breaks, the rocket is launched into the farm instead.