Moo-ving Day!/Follow That Breeze
Zee's growth ray turns Moobert giant, but when a storm rolls in, the Mechas need to build a shelter big enough to fit her. Then, Ranger Nat's kite blows away in the wind, and the Mechas and Timmy learn to build their own kite to find it.