Silly Hat Catastrophe!/Zee in a Bottle
Lloyd is selling silly hats at the factory, but when the hat machine malfunctions, it starts raining silly hats on Pretty Big City! Then, Zee makes a giant rocket ship in a bottle, but things take a turn when he gets stuck inside!