Let's Get Rolling!/A Bit of a Stretch!
It's MacBarm's croquet tournament, and Zee made giant decorations but they're too big to get to the farm. Then, it's the opening day of the skyscraper, and the Mechas need to put the sphere on top of the building before the ribbon cutting ceremony.