Third-Wheeling in My Own Marriage
Kelly sends Kim off to Austin with Bye Bye Bellinis. Steph finds herself confiding in Liz after a tense conversation with Mike. Tracy has a new plan to keep Jayne away. Tia confronts Theous about Vegas.