That's Not Devious Is It?
Matt and Kim finally tell Kelly about Kim's job offer. Shekeb treats Emily to a spa day -- and surprises her with his mom. Mike and Steph have it out over Steph's birthday. Tracy and Bryan hope Jayne doesn't interfere with their honeymoon.